Asmik bugün başıma geldi🤦♀️ Progestan fitil kullanıyorum günde 3 kere, x2 de iğnesini oluyorum her gün 6 haftaya girdik bizde. Sabah fitili koyarken kahverengi lekem geldi.Acile gittik doktorum pruluton iğne yaptırdı.Bir şey olursa haber ver devam edersede yarın gel konte dedi şükür şimdilik bir şey yok🙏