Mervee8 Kızlar 22 haftalık hamileyim önceki haftadada bikere sol boşluğumdan sırtıma doğru olan bi ağrı yaşadım o da şiddetliydi 1 2 saate geçti ama bugün 1 den beri aynı ağrıyı çekiyorum gittikçe şiddetlendi 6 saat çektim ağrı son 1 saat önce ağrısından yere yığılıp ağladım resmen çok fazlaydı hemen bi parol aldım . önceki hafta ürolojiye girrim böbrekte bi sıkıntı var mı diye ama yoktu başına böyle bişey gelen var mı napmam gerekiyo ?
WmonallissA Mervee8 genelde yemekten sonra mı oluyor acaba, arada çok yemek yersem bana da aynısı oluyor
Dilek0809 Mervee8 sağ tarafımda aynısı oldu böbrekte büyüme varmış maalesef ama baktırdım diyorsunuz inşallah önemli bir şey değildir
Deletedmom_5 Mervee8 bende 22 haftalık hamileyim yalancı sancılar bu haftalarda da olabiliyormuş aynı ağrıyı bende çekiyorum anlam veremedim 🤷
Mervee8 WmonallissA Hayır birden başlıyo 2 3 defadır baya yokladı beni ama bu bambaşkaydı çok kötüydü acile gideyim dedim ama napıcaklardı parol içtim geçirdi biraz ama önemli bişeymidir korku sardı
Mervee8 Dilek0809 Sağ olunca böbrekle alakalı sıkıntı oluyomuş ama benim sol sırtıma vuruyo ağrı napıcam hiç bilmiyorum . çok geçmiş olsun sizede
WmonallissA Mervee8 önemli bir şey yoktur inşallah, bende de işte yemek çok yiyince olunca bende internete bakmıştım, reflü sol omuzda ağrı yapabilir gibi bir şey okuyunca ondan sordum,
Mervee8 Deletedmom_5 Benim dayanılıcak gibi değil ama 8 saattir hiçbir şekilde geçmek bilmedi . özellikle boşluk kısmımda doktoruma haber verdim acilde bi muayne olmamı söyledi