Kızlar 37+3 üm şu son 1 ay beni o kadar yordu ki kabızlık her wc gittigimde haram oluyor bana herseyi deniyorum yok gecmiyor. Keske kabız olmak yerine ishal olsam diyorum en azından icimde kalmaz ama böyle diyerek de kötü mü düşünüyorum sizce hangisi daha kötü. bide bi yandan gaz sıkıştırıyo karnım taş gibi cidden çok yoruldum artık tüm bunlar doğumdan sonra düzelir mi :(