Bmom personel olarak hizmetinden çok memnunduk ama bazı aksaklıklar yaşadık tabi ama sen nasıl arzu ediyorsan Embiye hanım ayrıldığı için ordan ödemeyi nakit doğum olmadan alıyorlarmış biz gece acil gittiğimiz için sabahı beklememişler yani biraz konuda sıkıntı yaşadık kredi kartı falan kabul etmemişler