Evet 9 ay beklediğim o günü geldi ve oğlum Aliyi kucağıma aldım🍼 👶🏼 .koyu bir Beşiktaşlı olarak 19.03.2021de başlayan Doğum sancılarım bizi heveslendirse de oğlum hemen gelmedi.Herşey bir gece önce karın ağrımla başladı sabaha nişanım gelmişti.Karın ağrılarım başta rahatsız edici derece değildi gayet iyi karşılamıştım yürüyüş yapmaya merdiven inip çıkmaya devam ettim.Her 20 dk da bir 10 sn süren sancılarla bir gün daha evde bekledim.doktoruma hepsinin haberini verdim o da bana sancılarımın 5-10 dk bir 20-25 sn sürmesini beklememi söyledi.Akşam 10 a kadar düzenli giden sancılarım 10 buçukta artık 5-8dk ya düşüp daha uzun olmaya başlamıştı.ve artık dayanamayacağımı anladığım anda doktoruma yazarak hastaneye gitmeye karar verdik.hastaneye gittiğimizde ebem kontrolünde 4cm açıklıgimin olduğunu söyledi yatisimi yaptılar hastane odasında yürüyüş ve squat hareketlerine devam ettim.sancilarim daha da artmaya başlamıştı saatler geçiyor ama oglum gelmiyordu 😊 derken kontrollerde 8 cm açıklığım olduğunu ama inatci oğlumun kanala inmeye niyeti yoktu ebemin müdahelesi ile oğlumu yola sokmaya çalıştık ve sonunda başardık.20.03.2021 06:53 te oğlumu kucağıma almıştım.sancılı geçen 8 saatin sonunda oğlumuZu bizi çekirdek aile yapan yavrumuZu kucağımıza almıştık.allah herkese bu duyguyu yaşatmayı nasip etsin 👪