Ben de şimdi 170i aradım. Bir an burada okuduklarımla paniklemiştim. Anlayamadım neyden bahsettiğiniz.
şimdi ben 12.haftamda ücretsize ayrıldım 1 aralıkta. 18 nisan 32. Hafta doğum izni başlangıcım.
bu durumda 18 nisan 2020 - 18 nisan 2021 arası 90 gün ödeme yapıldıysa sıkıntı yokmuş.
ben 18 nisan 1 aralık 2020 arası kadar bilfiil çalıştığım için sorun yokmuş.