cileklipastasever merhabalar benim de başıma geldi. ben de kalp atışını duymuştum ve 9+3 haftalıkken kalbi durmuş, ben dört gün sonra öğrendim. Ben de kan pıhtlaşması testi yaptım riske atmak istemedim. O arada hamile kaldım . Eylülde düşük yaptım aralıkta hamile kaldım . Doktor tedbir olarak iğne, progestan ve coraspin başlatmıştı. Bi Genim heterozigot çıkınca "“ Bu çok önemli değil, ciddi boyutta bir sıkıntı yok ama tedbiren iğneye devam edelim” "dedi. Şu an 17+1 bi sıkıntı yok gibi görünüyor.