betul-11 Belirtiler kişiden kişiye çok fark ediyor. 🙂Lütfen hamileliğinizin biricik olduğunu unutmayın.
İlk haftalarda 7. Hafta gibi, sadece bir hafta yatmak zorunda kalmıştım, iştahsızlık, baş dönmesi, koku hassasiyeti vs.
Bir arkadaşıma o haftadaki halimden bahsedince; “ayyy sen de benim gibi dokuz ay istifra edip yatacaksın desene!” demişti.
Neden öyle olsun ki inşallah olmaz sonuçta herkesin hamileliği farklı dedim. Gerçekten de belirtilerim azaldı, hafta hafta farklı belirtiler yaşıyorum. Gebeliğimde 15+2. haftadayım. Dokuz ay midesi bulanan da var hafif atlatan da ☺️ Umarım tadını çıkararak yaşayın, her olumsuzluğun bir çaresi var🙏🏻 Gebeliğiniz hayırlı olsun