Ortmenanne16 birkez ısınan sğtü bir daha verme dediler bana yogun bakım hemsireleri. Ben buz dolabında havayla teması keserek bekletiyorum.kullancagımda sitedigim miktarı biberona döküp, sıcak suyun içerisine biberonu koyarak ısıtıp tükettiriyorım. Bitiremezse, 1 saat içerisinde tüketmeyecekse döküyorum