Arkadaşlar merhaba, salı günü sezaryen ile doğum yapıcam. Sütümün hemen gelmesi için Humana anne çayı aldım bunu kullanmaya şimdi başlasam sütümün çabuk gelmesini sağlar mı? İki gün kaldı eğer işe yarar diyorsanız hemen başlayacağım. Bir de günde kaç bardak içmeliyim?