Ddmdzmn Doğuma az bir süre kaldı ama emin olamıyoruz aslında kime söylesem çok güzel bir isim diyor ama acaba çok mu eski isim ileride bu isimle herhangi bi zorluk çeker mi diye düşünüyorum keşke çocuğa sorabilsem 😃
hellobaby0 Ddmdzmn çok güzel ben düşünmüştüm ama cevremdekiler eşim falan beğenmedi direkt eledik ama ben beğeniyorum
Es_eskaya51 Ddmdzmn Esimin ismi hep diyorum kayinvalide ne guzel isim koymus bence yillar gectikce eskimeyecek bir isim en azindan oglum koymak isterse eşi yikilmaz 😂😂😂
Ddmdzmn hellobaby0 bizim anneler babalar eşim herkes çok beğeniyor ama son kararı bana bırakıyorlar eşime ne zaman konuyu açsam sen ne olsun istiyorsan o olsun diyor durum böyle olunca sorumluluk hissediyorum üstümde 🤔
Ddmdzmn Es_eskaya51 eşiniz de isminden memnun mu acaba benim aklımdaki soru çocuk da beğenir mi diyorum ileride bana neden bu ismi verdiniz demesin 😃
hellobaby0 Ddmdzmn bence ağır güzel bi isim hem bebeğe hem bi yetişkine gidecek bi isim bana bırakmış olsalar dı ben kesinlikle koyardım ama bizim sülale de benden başka herkes bi isim arayışına girdiği için bana fırsat gelmiyor 😅😂😂😂😂😫😫😫
Es_eskaya51 Ddmdzmn evet cok seviyo ikiye bir ovunur hatta ne isimler var bi bilseniz o buyuyunceye kadar ne isimler cikar bilinmez ama ben oglumun adini Çağan koydum niye o degil niye bu degil diye yiyor bazen beni
Ddmdzmn Pnar2354 evet çok az var beğenilen bir isim olması da hoşuma gidiyor birde Wikipedia da tarihte cihangir ismindeki kişilere de baktım😃
momsboys Ddmdzmn zorluk cekecegini sanmam ama daha sade kısa isimlerde bakabilirsin. kötümü desen kötü bir isim değil
momsboys Ddmdzmn önemli olan içine sinmesi eğer içine sindiyse koy canım dediğim gibi kötü bir isim değil
kubrayzz_06 Ddmdzmn erkek olsaydı cihangir olacaktı bebişimin ismi çok güzel bir isim her yaşa uygun😊