Zeliiiss Merhaba kızlar ya bir iki gündür bebeğimin hareketlerini çok fazla hissetmiyorum sizde durumlar nasıl? 19+0 haftalık hamileyim
BegumIscanTunc Zeliiiss canım 21+5 haftayim öyle aman aman hissetmedim daha bazen balık gibi kaydığını hissediyorum o kadar Kendi doktorunda detaylıma girdiğim perinatoloji uzmanıda korkma hissetmen 24 haftayı bulur dedi içini ferah tut zaten genelde 20-24 haftalarda hareketleri beklermiş doktorlar o yüzden sende korkma
DilekDogan78 Zeliiiss bende 1 haftadır hissediyordum bugün hissetmiyorum günde 3-5 kere güçlü hissederdim 19+5 im bu arada insan korkuyor
BegumIscanTunc Zeliiiss Rica ederim canım anlıyorum seni insanda korku oluyor ben kontrole gidene kadar ölüp diriliyorum ama görünce güllerim açıyor resmen
Mrvysnn 19 +4 günlüğüm bende iki kere hissettim ama normalmış bende sabırsızlıkla bekliyorum daha çok hissetmeyi
mucizebebek35 Ben 20.haftamdayim daha yeni yeni hiserder gibi oluyorum kelebek çırpıntisi gibi bazen bağırsaklarim mı yada damar atımı diyorum aceba emin olamıyorum yine de ama çok sabırsızlaniyorum bian önce hissetmek istiyorum ☺️