Bende senle aynıyım 19 + 4 bi gün hareket eder mesela bi gün etmez gece yatacağım zaman pıt pıt hareketleri korkma bu dönemlerde bebekler gündüzleri %90 uyurlarmış geceleri uyanık olurlarmış bi yazı da okudum hiç endişelenme sen hissetmesen bile o senin karnında hareket ediyor endişelenme benimde bi kaybım oldu bu ikinci gebeliğim pozitif ol hep sen karnını okşa sev Bebişin o seni duyuyor .