BTSG04 Hazal12 yeri gittikçe daraldığı için bu haftalardan sonra azalıyor denmişti bana. Hiç hissetmezseniz doktorunuza danışın ama az hissetmek sıkıntı değil diye biliyorum
Bsmlh Hazal12 ben yaşadım cnm sonra yenıden arttı artık herseyı net barız dışarıdan bellı oluyor 🥰🥰🤲 32 H bende
Zemirayda Hazal12 bende aynı postu açtım şimdi benim de dünden berri öyle birden bire yavaşlamaya başladı 😏
BTSG04 Hazal12 ozaman normaldir canım. Bendede azaldı hareketler bugün ilk kez aşırı hareketli sanırım posiyon değiştiriyor ama son günlerde hep azdı 31. Haftamdayım
Babyksl Bende de oldu. 2 gün baya dikkatimi çekmişti hareket ediyor ama biraz gönülsüzdü. Doktorumla görüştüm, Nst çektirdim, kontrole gittim. Çok şükür hiçbir sıkıntı yoktu sizde merak etmeyin takip edin hareketlerini.
Bsmlh Hazal12 31 de nefesın kesilmeye baslıyor güçleniyor hatta dışardan izle bekle gör inşallah sağlıkla canım🤲🥰
Hazal-Ezel Hazal12 evet canım hatta ilk gebeliğimde sürekli nstye gidiyordum korkudan ama korkulacak bişey yok🤩