Banuasya 17+5 haftalık hamileyim migde bulantilarim sabah oluyor hala birde diş etim şişti iltihap oldu 😓üstüne birde grip oldum üst üste geliyor herşey birde bebislerinizi hissediyormusunuz ben hissediyorum baya hissettiriyor kendini 😊🤰
Pamuk1704 Banuasya Bende 17+4 günlüğüm canım henüz birşey hissetmedim 😊 Diş eti sorunum daha önce vardı ama bu denli değildi benimde artık daha fazla kanamaya başladı bende grip atlattım ama hemen geçti 🤭 Benim sıkıntım karnım bısey yiyim bomba gibi oluyo 😬 artık çıkmaya başladı göbeğim ama bu şişkinlik hissi aşırı rahatsız ediyo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️