Kızlar merhaba bu benim ikinci hamileliğim ben 17 aylık kızım var ve ona hamile kalmadan 1 ya da 1.5 sene önce sigarayı bırakmıştım bir daha da hiç içmedim ama şuan 32 haftalık hamileyim ve sigara krizim tutuyor delirmek üzereyim içmek istemiyorum bebeğime kıyamıyorum ama engel de olamıyorum üç dört kere elime aldım iki üç duman çekip bıraktım sadece krizimi bastırmak için o da ama aklımdan hiç çıkmıyor benim gibi olan var mı dediğim gibi normalde senelerdir içmem ama aşerir gibi sigara istiyorum ve bu yüzden de kendimi çok kötü hissediyorum