Magnolina Merve95merve korkacak birşey yok çocuk doğuracaz biz öyle düşünün ilk parmak la baktığında acımadı geliş yönüne bakınca acidi ama 2 dk büyütülecek bir şey değilmiş
ysfali06 Merve95merve daha önce eliyle muayene etmişti o zaman acıdı çnkü direk eldiven takıp kuru eliyle muayene etmişti. Çatı muayenesinde baya derine gitmesine rağmen acı olmadı çnkü bu kez eline jel sıkıp öyle baktı. Yani öyle abartılacak Bi durum yok eline jel sıkınca rahatça giriyor 🙈
Almilaaa Hayır canım çok kısa sürüyor hafif bir yanma hissi oluyor ama asla abartılacak birşey değil korkma
Merve95merve Almilaaa Hlme-26 Magnolina Senanurr9595 ysfali06 Gllpkr denizbaskurt Zeynepelf Tugcem50 Gllpkr dilaraky çatıdan korkuyorum normal nasıl doğracaksam 😂
denizbaskurt Gllpkr doktor önceden söylüyor mu bir sonraki kontrolde çatı muayenesi yapacağım diye? Ben son muayeneme 36+2 de gittim ama hiç çatı muayenesinden bahsetmedi de😊 artık her hafta gideceğim önceden söyler mi direk yapar mı acaba
Tugcem50 Ee çatı muaynesinden sonrada acıklık varmı yumuşama varmı diye bakıyor kac kere normal dogumsa zaten bebek cıkacak en acısız yer çatı kontrolu iş ondan sonra başlıyor 🙂
dilaraky Valla hiç acımıyor diyenlere şaşırıyorum😂 benim canım acıdı ama öldürmüyor 1 dakika sıktım dişimi öyle
Magnolina Merve95merve Allah güç kuvvet verir cnm inşallah o zaman 🥰 gün yaklaştıkça korku oluyor normal
Senanurr9595 Merve95merve bende öyleyim merak etmee deli gibi korkuyorum normal dogumdan çatıdan da çok korkuyordum ama olup bitiyo işte canım
Hlme-26 Merve95merve çatı hiç korkulacak birşey değil kimsenin dediğine kulak asma kendin yaşa herşeyi ve emin ol doktor ne ara baktı anlamayacaksın bile ☺️