Tucee28- şöyle söyleyim bir kaç damla kırmızı kan korkulacak bir durum değil bebek yerleşticekçe rahim ister istemez genişlio damarlarda da kanama olabiliyor hafif ,sonrasında kahve oluyorsa zaten eski kan oluo oda. Rahat olun yani benim iğneden sonra lekelenmem gelmedi şükür 🙏 ama bu aralar 12. Haftaya kadar lekelenme normal oluyor.Bugün konuşmadığım kişi kalmadı doktorum , hemşirem ,asistanı, kuzenim doktor mesela aynı şekilde onunla korkmayın yani rahat olun