Sancar o değişebiliyor benim ki anne den genetik bazı insanlar çocukken biyerden düşüp kafalarını vuruyorlar küçük bi çarpmadan bile olabiliyor epilepsinin çok farklı çeşitleri var atakları da çok farklı bazı insanlara uykusuzluk yaramıyor atak geçiriyorlar bazıları kokudan etkilenip atak geçiriyor bazıları sigaradan bazıları acıdan herkesin farklı ama mutlaka doktora görünsün bende iki kere atak geçirdim dört sene önce ama doktora gittim benim sonuçlarım temiz çıksa da doktor genetik olabilir diyip epilepsi başlangıcı tanısı koydu eşinize geçmiş olsun ama mutlaka bi doktora getirin