Hazalburca hngsrpg bu arada benim gibi siz de ispartadansiniz sanırım allah yardımcınız olsun. Hangi hastaneye gidiyorsunuz
hngsrpg Hazalburca benim baya kanamam oldu ondan endişelendim ama normal dediler meddeme gidiyorum siz ?
Arass__ hngsrpg ay hadi hayırlısı darısı bana ya 39+5 oldum hiç bişey yok. Sende 1-2 öncesiden bir beliri falan verdimi canım valla aşırı stres oldum doguramıyorum resmen. Sancı falan varmıydı öncesinde
hngsrpg Arass__ yok canım ara ara vajinaya baskı oldu birde bebek toplanıyordu ağrıtıyordu ama nadir oluyordu bugün sık sık oluyor
Hazalburca hngsrpg şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım, ilgisinden de gayet memnunum. Doğumdan sonra da aynı memnuniyetle ayrılmayı umuyorum😇
hngsrpg Hazalburca bende aynı bi sıkıntı yaşamadım inşallah memnun bir şekilde ayrılırız 🙏🏻 Bebişlerimizi sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız 🙏🏻
Merveakbb hngsrpg Ben canim 38+1 4 gundur nişanim geliyo kahverengimsi nst sanci 80 kadar çikiyo doktor sancin yok.diyip eve gonderiyo
Merveakbb hngsrpg Evet canim hissediyom sancimi 4 gun evde sanci çektim 2 gundur stresten mi ne sancimda yok
Zeynepvesina hngsrpg tam olarak dediğiniz gibiydi. Gelip gelip giden sancılarla başladı. Şimdi nasılsınız?