Ozmerve Serra yerine Sera da koyabilirsiniz arkadaşımın adıydı üstelik yurtdışında vs çok kolay telafuz ediliyor 🤌🏻
Lavinyaaaa Bence Sare 😁 Asel çok fazla var nereye baksak Asel 🙈 bi 7 yıl sonra kızın sınıfında 3 4 tane Asel var olmuş olacak resmen 🙊 Serra da bana biraz ağır ve söyleniş konusunda baskıcı gibi geldi tabi sizin ne düşünüp istediğiniz daha önemli 🌸😍
Tuba_123 Lavinyaaaa iyide bende sare yazacaktım Serra ne alaka olmuş şu an fark ettim 😂😂😂 yanlış yazmışım 😂
asyahumam Tuba_123 Sare güzel 🤗 Asel çok fazla artık cidden okullarda en çok Asel adı olacak yakında 😂