Herkese selam .ikinci gebeliğim hanımlar beklenilen bi gebelik olduğu için olmam gereken adet günümden bir gün sonra beta 98.48 çıktı kese gözükmedi doktorum çok yeni olduğunu söledi yarın 5. Hafta ya giriyoruz randevumuz var siZce kese görünürmü.Kızımda 5 haftalık görmüştük