Busenurrr Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor sezeryan için 38. Haftaya mı gün veriyorlar bilginiz var mı ben bu hafta gün almaya gidicem
E-G-C Busenurrr 37+3 günlüğüz çarşamba günü 37+6ya gün verdi doktorum 38 doluyor zaten dedi heyecanla bekliyorum
Serayyygt 37+1 günlüğüz bizim de doğuma 10 günümüz var Allah kısmet ederse kızıma 1 nisan da kavuşuyorum🧿🙏🏻🌸