Merhaba güzel anneler🌸
4 haftalık hamile olduğumu öğrendim 2 yaşında da oğlum var ona şuan haksızlık yapmışım gibi hissediyorum bir yandan da korku ikisine sevgimi gösterebilir miyim diye şimdiden bebegim doğunca oğlumu ihmal edersem diye hep bir endişe var sizlerde bu şekilde hissettiniz mi 2 bebek bir an gözümü korkutuyor tabi ki etrafındaki insanların söyledikleri de ayrı.