29+2 haftalık gebeyim . Özellikle geceleri olmak üzere gün içinde çok fazla bebek toplanıp karnım sertleşiyor ve midem bulanmaya başlıyor. Bazen midem bulanınca diyorum kesin bebek toplandı bakıyorum karnıma gerçekten bir yeri dışarı doğru çıkık oluyor ve çok sert oluyor . Bazen de göbek deliğimin iki yanında iki tane dışarı doğru çıkıklık ve iki tarafı da semsert oluyor o zaman daha çok ağrım ve mide bulantım oluyor normal mi?