Kızlar gözlerim sağlamdı daha önce hiç gözlük filanda kullanmadım son 2-3 haftadır televizyondaki yazıları okuyamamaya başladım televizyona bakamıyordum gözlerim ağrıyordu etrafı bulanık görmeye başladım . Kadın doğum doktoruma söyledim hiç gebelerinizde böyle bişi ile karşılaştınız mı diye hayır ama ihmal etmeyelim göze muayene olun dedi . Ve gittim muayene oldum miyop olmuşum. Bir gözüm 0.75 bir gözüm 0.25 gözlük kullanmaya başladım. Gebelik sürecinde gözde problemler olabilir gebelikten sonra geçede bilir veya numarası artadabilir . Doğumdan sonra tekrar muayene ol dedi. Başına gelen var mı?