mervenazlis canım geçmiş olsun öncelikle. Benimde kanamam olmuştu ama benimki aşırı derece çok olmuştu. Acil hastaneye gittik doktor kese dışı kanama dedi kanamam durmayınca 3 gün hastanede yattım. Hatta doktorum iki gün içerisinde tutunursa tutunur sana demişti. Çok şükür tutundu miniğim. Bana da ilaç olarak progestan, haftada birde pruloton iğne vermişti. Progestanı 2 hafta falan kullandım sonra yutarken midemi bulandırıyordu doktorum duphaston verdi günde 3 defa bol istirahat bol su dedi. Çok şükür ki geçti gitti şuan 34 haftadayım. Kafana hiç bişeyi takma Rabbim evladını sana bağışlasın. Bekleyen bütün annelere🙏🏻 Sıvıyı fazla tüket canım bide oldukça soluna yatmaya çalış. Çünkü sola yatınca bebeğe giden kan akımı daha iyi oluyormuş. İnşallah bir an evvel atlatırsın🙏🏻