Rabbim kim istiyorsa hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah. Bende bir yıl boyunca tedavi gördüm çok şükür hamileyim . Benim sorunum polikistik overdi . Rahim filmi cektirmissiniz sanırım onu çektirip hamile kalan da çok var inşallah en kısa zamanda nasip etsin Rabbim . Tek doktora bağlı kalmayın belki birinin fark edemediğini diğer doktor fark eder .