minime-baby Purpura26 ben geçen gün gittim 8. Haftamdı keseyi gördü ama bebeği göremedik haftaya dedi
gamzeyilmazyildizz Yarenkse ilk doktor randevuma 6+1 de gittim, hem bebeğimi gördüm hem kalp atışlarını duydum ❤️