Merhaba hamişler 34+3 gunlugumuz 2 gundur cok fazla sancım var ve yürüyemiyorum bıle sankı bırsey batıuor gıbı oluyor duruyorum yerımde uzandıgımda bıle alltan sancım oluyor ozellikle uyumaya yakın hem kaenıma hemde alt bölgeye giriyor byle olan varmı vya neden byle 🙏🙏🙏