Ddmbcglu kesinlikle katılıyorum bende devlete gittim hiç bir farki yok neden ozele o kadar para vereyim cocuguma harcarim diye düşündüm doğumu ozelde yaparim diye düşündüm sadece odalarindan dolayi ama hem çok pahaliydi hemde devletteki imkanlar ne yazık ki yok tu tabi konya da böyle benim beyaz kan değerim düşüktü ozelde de bu yoktu doktorum ozele gidersen ortada kalirsin dedi ikinciyi de devlette yapcam kesinlikle