incirannesi21 canm korkma ben 19 haftalık hamileyim normalde kıpırtı tarzı biseyler hissederdim bi akşam hiç hareket olmadı koca gece ağladım bisey mi oldu diye hemen doktoru aradım ertesi gün gittim baktı bebek gayet harketli yerinde durmuyor gozukuyordu bana demeso şöyle ilk hamilelikte 20 ci haftadan sonra 2 ci hamilelik te 18 de falan hissedilirmis senin hissettigin bağırsak veya gaz dır dedi talas yapma dedi ben 18 de hissettim ama daha öncekiler his değilmiş yani hareket edince göbeğim bir şişiyor gerginlesiyor sağdan sola gidişini bile hissediyorsun dokununca gecen krem sürüyordum bi şey hissettim sabit kaldım sol tarafımda bi harket sezdim baktım şişmeye başladı orası ve sağ taraftan jet hızıyla oraya geçtimi gördüm ve hissettim sonra birden mideme doğru geldi ve alt taraf yumuşak mide tarafı sert kaldı nerede ise orası sertlesiyor