Merhaba kızlar. Hamilelik nasıl gidiyor, neler hissediyorsunuz? Bulantılarınız mide yanmalarınız varmı yada sürekli acıkma hissi😊 Ve ben bebeğimi hissediyorum bazen aşağıda tam kasıklarımda ve bazen sertlesme oluyo. sizler ne gibi belirtiler yaşıyorsunuz? Konuşalım az zaman geçsin çok yavaş geçiyor😊