Belgincn canım nişan olabilir internetten nişan fotoğraflarına bakıp net anlayabilirsin. ve sonrasında doktoruna söylersen iyi olur benim 27 haftamda biraz geldi hemen gittim doktora elle muayene etti evet 1 parmak açılman var nişanında geliyor biraz dedi 1 hafta yattım açılma devam etmedi sorun yok dedi. Ondan sonra 2 kere daha geldi ama çok çok az şuan 34 haftalığım. Doktoruna mutlaka söyleki erken doğum riski vs olursa ciğer geliştirici iğne yaparlar canım.
mesela kuzenimde gelmiş ama anlamamış o nişan olduğunu akıntı sanmış benim ara ara hep geliyordu dedi 36+5de doğum yaptı