deletedmom255 Kızlar doğumu kolaylaştırması açısından meryem ana otu kullanan oldu mu aranızda? Etkisini gördünüz mü?
Ciara93 deletedmom255 canım ben henüz kullanmadım Doğuma biraz daha var :) ama temin ettim mutlaka kullanacağım. Kimden duysam işe yaradığını söylüyor. Ki hikmeti kutsal kitabımızda yer alıyor. Sen de var mı ?
Emine33 deletedmom255 canım ben yarın 32 haftalık olacağım.Bende aldım.Doğuma girerken içmeyi düşünüyorum.Duyduğuma göre çok etkili bir otmus. Rabbim yar yardımcımız olsun inşallah 😘
deletedmom26 Teyzeme vermiştim sancılarım başladığında onu aradım hemen suya koydu üstüne Meryem süresi Yasin ayetel kürsi Fatiha ihlas nas felak surelerini okuyup benim niyetime dua etti o şekilde otu kaldırdı ot suyun içinde açıldıkça rahim de açılıyo Doğum bitikten sonra Sudan çıkardı tekrar eskisi gibi kapandı ot
Rumeysaakskin Emine33 icilmiyor diye biliyorum iyice arastirin derim 😊 suya koyuluyor o acikdikca seninde acilman oluyor kolaylikla diye biliyorum