Busrakksl eyese amin inşallah. Şuan 11+2 deyiz perşembe günü tekrar gidicem belki bir tahmin yapar doktor. Allahım isteyen herkese nasip etsin
Busrakksl Mercii arkadaşlarımda hep erkeğe benziyor diyordu ama artık herkes kız olabilir ya demeye başladı