Arkadaşlar merhaba 18 haftalık hamileyim elimden geldiğince sağlıklı besleniyorum yediğim tek zararlı şey çikolata tatlı olabilir şimdiye kadar. Çayla zaten aram yok kahve de ayda bir çok ararsam içerim. Asitliye de pek düşkün değilim normalde ama bugün yemeğin yanına inanılmaz gazoz içesim var böyle bir bardak içsem bebeğime zarar vermiş olmuyumki siz hiç tüketiyomusunuz?