Kızlar selam,
Koronayken hamile kaldığımı öğrenmiştim. İlaçlar vs. bittikten sonra. Bugün gittim doktora. Rahim duvarı kalınlaşması var. Hatta baya iyi 11.8 cm çıktı.
Kese çok minik ama aşağıda, olması gereken yerde değil dedi. Beta istedi. Beta 2118 çıktı. Referans değerine göre zaten 4-5 haftalık. Kalktı bana dedi ki kese düşük yapacağın için de aşağıda olabilir emin olamadım, perşembe tekrar bakalım dedi. Ne progestan verdi, ne dinlen dedi. Bu ne şimdi? Başına böyle birşey gelen oldu mu?