yasemin333 valla ben henüz olmadım ama spinalden daha rahat olduğunu duydum burda anlatılanlardan, spinal de epiduralde belden aşağısını uyuşturmak kaydıyla yapılıyor, spinal anestezide ilaç iğne ile bir defa yapılıyor omirilik zarının içerisine bırakılıyor ameliyat sonrası orada omirilik sızıntısı olacağından baş ve bel ağrısı olma ihtimal yüksekmiş, epidural anestezi ise aynı bölgede yalnız omirilik zarının çevresine bırakılıyor ve ince bir katater takılı kalıyor belinizde amlieyattan çıkınca da duruyor bi süre ağrı hissettğinizde ordan ağrı kesici veriyorlar sürekli baş ağrısı da yapmıyormuş.