Oğluma Zeyd Ahlas ismini düşündüm. Anlamı çok güzel olduğu için . İsmin karaktere yansıdığına çok inanıyorum .Eşim sıcak bakmıyor babasının adını düşünüyor Mustafa olsun istiyor . Görümcem zaten Mustafa koymuş oğlunun adını. Bende kimsenin ismi olsun istemiyorum .Sizce ?
önerilerinize açığım. Anket dışında da Yanıtlarınızı bekliyorum canım kızlar 🥰