Zzeyna ben de bundan aldim kalin tok bir kumasi var. Toparlamasindan herkes memnunum yazmis yorumlara bakarak s beden aldim son gunlerimdeyim cok kilo almadim diye denedim simdi bile oldu gobegimin ustunu ortmedim tabi simdi sikmasin diye. Acilan bir kumasi var esnek yani asiri dar kaskati degil dogumdan sonra ilk bikac hafta bunu denerim olmazsa ondan sonra korse alirim diye dusundum ilk gunler cok sikintiya gelemem gibi geldi. Sonrasinda da gunluk kullanima uygun zaten begendim ben de 👌🏻