Oslemserbestt bende bugün acile gittim doktoruma ulaşamayınca , acilden ulaştılar 6 haftalık olduk bizde lekelenmem oldu. Oksapar sabah akşam yapıyorum ,progestan fitil günde 3 defa ve x2 ampul 🤦♀️ Gittiğimde prulotun iğne yaptılar ne olur ne olmaz diye ve kahverengi lekeden korkma denildi.oksapara gelince ilk gebeliğimde ikizlerimi kan sulandırıcıyı kesince kaybettim.devam edin bırakmayın.Benimde tüm tahlillerim temiz pıhtılaşma ws yok.