Merhaba kızlar ben evlendikten sonra kimliğimi değiştirmedim biraz ihmal ettim maalesef geçen gün hastaneye gittiğimde de sigortam gözükmüyordu eşimin sigortası yatıyor kimlik değiştirmediğim için faydalanamıyor gözüküyormuşum bu doğru mudur yaşayan var mı aranızda ?