Mlkrfk Arkadaşlar merhabalar 30. Haftaya girdim birde erken doğum riski olabilir dedi doktor. Hastane çantasını hazırlanmalı mıyım erken mi daha? Birde hazırlayanlar neler koydu içine acaba 🙏 şimdiden teşekkürler
senemmm123 Mlkrfk ben hazırlamıştım. acil bir durum olursa diye. sizde alışverişi tamamladıysanız hazırlayın bence. 2 takım gecelik-sabahlık 1 takım pijama terlik süslü taç (foto çekimi için) hijyenik ped dil fırçası-tarak-makyaj malzemesi polar sabahlık bebek için; 1 tane 10 lu hastane çıkışı 2 tane 5li hastane çıkışı battaniye 10-15 tane bez ıslak mendil pamuk biberon refakatçi eşim olucak onun içinde diş fırçası yazmayu unuttuğum olabilir bikaç hafta oldu benimde hazırlayalı
dugmeninannesiii Mlkrfk bende burada bekliyim ufak tefek kendim için eksikler kaldı 31+1 olduk yavaştan hazılıyom diyorum bende ne olur ne olmaz diye
Bsmlh Mlkrfk yine ben kuzum hazırla ben bugub kapatıyorum inşallah valizimi 🥰 ama bez kaç tane koymalıyız ona karar veremedım
ahsnkrmz Mlkrfk Bu işler haftaya bakmıyor bence ya.Her şeyin hazır ise eğer çantayı hazırlayabilirsin.Sonuçta bir çantanın içinde duruyor olacak. 29 uncu haftamda hazırladım ben mesela 😌
Mlkrfk senemmm123 doğumhane vereceğiniz bebek kıyafetini ayrı mı koydunuz öyle diyorlar da karışmaması için bir poşete ayrı olarak koy diyorlar siz nasıl yaptınız. Çok teşekkür ederim bu arada diğer bilgiler için
ug_fa-3diplomalianne dugmeninannesiii aynıyız hayırla sağlıkla gelsin miniklerimiz bende yavaştan başladım hazırlamaya 🥰
senemmm123 Mlkrfk benim üniversite hastanesinde olucak kısmetse doğumum.örtü içinde getiriyorlar bebeği giydirmiyorlar.ben beşli takımdan giydiririz diye düşündüm.10 lu şık olan takımı ve bir de tulum aldım süslü onları da foto çekimi ve ziyaretçiler diye düşündüm.tüm takımları ayrı ayrı müslinlerin içine koydum.
Mlkrfk senemmm123 ziyaretçi kabul ediyorlar mı peki ben etmiyorlar diye biliyorum ama hastaneden hastane ye değişiyor galiba Eskişehir de ki hastaneler kabul etmiyor hiçbir şekilde
senemmm123 Mlkrfk biz eşimle sağlık çalışanıyız.hastanedeki arkadaşlar gelse bile baya bir kalabalık oluruz 😊 başka da kimsemiz yok zaten ailelerimiz dışında.farklı şehirde yaşıyoruz herkesten
Serrax Mlkrfk yukarıda yazılan listeye ek olarak; kolonya,yedek maske,bebek için kalın ve penye battaniye,kendin için iç çamaşır,kalın çorap,anne sütü artırıcı çay,süt sağma makinesi
Bsmlh Mlkrfk canım ben dün gratis gittim cep kolonya bir alana bir bedava sonra aktives marka dezenfektan ve el yıkama sabunu aldım indirimde 6 TL 8 tl kolonyada 2 tane 11 al at bavula