Suu Ellemm hayr ama son aylara doğru kestırsen mı çünkü bayan kuaförüyüm açıkcası bayanlar genelde son aylara doğru kestırıyor bende açıkcası öyle yaptım
Candice07 Ellemm son 17 günüm. Dün saçımı kısacık kestirdim 🙂 Yeni dogum yapmıs anne sacı yaptırdım 🤣 yıka cık resmen.. Tavsiye ederim
Ebruusimsekk Ellemm tamamen batıll inanç allahın biçtiği ömrü saç kestirmekle nasıl birbirine bağdaştırıyorlar anlamıyorum bende kestirdim etrafımda da çok kestiren var canım
Ellemm metehaninannesiii metehaninannesiii bnde öyle düşünüyorum Allahtan başka kimse bilemez saç kesilince bebeğin ömründen alırmış kestirmeyi düşünüyorum ama blmiyrm yinede
metehaninannesiii Ellemm yok kuzum bakma sen onlara ya cidden saçma sapan şeyler ben kestirdim millette kestiriyor herkesin bebeğimi ömrü kısa oluyir ana rahmine dustigi an yazılıyor onun ömrü ne kadar olacağı o yüzden takılma