Srcozlm17 bel ağrısı bende çok erken başladı kaburgalarım çürüdü öldüm bittim diyorum artık gece ağrı ile uyanıyorum oturuyorum yürüyorum gecem gece değil gündüzüm gündüz değil artık çok ağır geçiriyorum o ağrıyı bir anda oluyor bir anda geçiyor dakikası dakikası nı tutmuyor bazı geceler de rahat uyuyorum hiç bir şey olmuyor 19haftalik iken başladı şuan 26 hafta 2 günlük oldum halen aynı yarın kontrol var doktora soracağım .