Merhaba herkese bel agrım olduğu için doktora gittim,acil servisten.Sürekli gittiğimden başka bir hastane.Ultrasonda bebek 7+3 göründü.iki hafta önce kontrole gittiğimde bebek 1 cm di.Bugün 1.5 göründü.Basına böyle bir durum gelen var mı? İyi değilim hiç