Akoalalover Ayım bitti ama bi aydır miden huzursuz sürekli ya bulantı var ya yemek kokularında rahatsız oluyorum. Bi yediğim yemeği bi daha görmek istemiyorum. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz? Sizin hamileliğiniz nasıl geçiyo🥺☺️
Asyakuzusu Akoalalover 3.ayda bitiyo çoğunun. Sonra yazarsın buraya iştahım açıldı bu kadar kilo almışım napıcam diye. Kıymetini bil bence şu an şikayet etme
metehaninannesiii Akoalalover ben 4.ayama girdim hala yiyorum ama öylesine yiyorum hahahaha 😂😂😂😂kıtır kıtır güzel yani
Nilsubatu Akoalalover benim ikinci hamileliğim bende bi yediğim yemeği bir daha görmek istemiyorum hatta aklıma geldikçe midem bulanıyor. Bende kraker yiyorum. Tuzlu Antep fıstığı da çok hoşuma gidiyor ama tuzu bırakmam lazım
kelebek15 Akoalalover ilk 3 ay koliyle aldık nerdeyse başka şey yiyemedim😊 sonra balık kraker e gectim🤣3 aydan sonra geçiyor bulantılar
Akoalalover Nilsubatu benimde ikincş hamileliğim ilkşnde böyle olmamıştım biraz tuhaf oluyorum o yüzden 😁