maviscik77 Kızlar erkek bebeklerinize ne aldınız ben sade bir şey aradım ama bulamadım fotoğraf çekimi olacak ama isimli nakışlı şeyler istemiyorum
Ozge5500 maviscik77 trendyoldan aldim bn gri beyaz fil desenli bnde nakışlı istemedm ordan bakabilirsin cnm sende indirimdeyken almistm bn 🥰
findikkurdu2 maviscik77 idilbaby hastane çıkışı ve yenidoğan tulumlarinda şık ve sade modeller mevcut ben o şekilde tercih ettim hem şık hem saglikli
_sumeyyebedir7_ maviscik77 canım ben 12 hastane çıkışı aldım prens yazıyor ya mavili beyaz fotoğraf çekimş için de Mevlüt takımı diye geçiyor 40 falan giydiriliyor takım elbise gibi ondan aldım 🥰 int bulursam görseli ekleyeyim hastane valizinde çünkü 🤭
_sumeyyebedir7_ maviscik77 https://imgyukle.com/i/N3eTSb https://imgyukle.com/i/N3eYBs bu ikisi canım resim varmış telefonum da