23 haftalık hamileyim sol kalçama kramp giriyordu sürekli doktorum magnezyum Bonevit 60 tablet olan ilacı yazdı dün yemekten sonra kullandım gece gögsümün alt tarafı bi ağrımaya başladı çok kötü oldum saatlerce ağrısı geçmedi ilacı yanlış mı kullandım acaba yemekten sonrada çay kahve içtik eşimle üzerine bişey yememelimiydim🤔sizler nasıl kullanıyorsunuz